środa, 31 lipca 2013

Spotkanie z Nieesia25 i Boogiesilver

Cześć kochani!
Dziś w ekstremalnie dobrym nastroju wracam ze spotkania, zorganizowanego przez Agnieszkę i Paulę. Jedne z moich ulubionych vlogerek pochodzą z mojego rodzinnego miasta. Na instagramie przeczytałam o spotkaniu, więc o 13 pobiegłam pod ratusz. Te 2 godzinki spędziłyśmy w kawiarni Esperanto. Poznałam mnóstwo świetnych dziewczyn. Najbardziej oczywiście jestem podekscytowana za sprawą poznania Nieesi25 i Boogiesilver. Agnieszka była pierwsza vlogerką, którą zaczęłam oglądać na yt już kilka lat temu. Dziewczyny nagrały również krótki filmik ze spotkania, więc podlinkuję go kiedy tylko pojawi się na yt, a na razie mam dla was zdjęcia (;



Panowała bardzo miła atmosfera. Dziewczyny są tak samo przesympatyczne jak w swoich filmach i po tak długim czasie oglądania ich przed ekranem miałam wrażenie, że rozmawiam z koleżankami. To świetne uczucie poznać swoje idolki. Już zaczęłyśmy rozmawiać o kolejnym spotkaniu- na pewno i na nie się wybiorę, bo choć na początku nie byłam przekonana czy powinnam iść, to teraz bardzo cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tak fajnym wydarzeniu (:

16 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą. Też nie wiedziałam, czy mam iść na to spotkanie, ale nie żałuje. Nie zawiodłam się. Dziewczyny są super!!!! Miejmy nadzieję, że zimą znów się zobaczymy : ))))

    Pisze: ta najmniejsza ze środka zdjęcia : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Miło było Cię poznać. Tak, też mam nadziję, że to spotkanie w grudniu wypali (: W takim razie do zobaczenia!

      Usuń
  2. zazdroszczę! też chciałabym poznać Agę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wspominane kolejne spotkanie dojdzie do skutku i wtedy wszystkie osoby, które z jakiegoś powodu nie mogły być z nami wczoraj też poznają Agę i Paulę ^^ Pozdrawiam serdecznie (;

      Usuń
  3. co to za miasto? Białystok może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, spotkanie było w Białymstoku. To rodzinne miasto Nieesi25 i Boogiesilver (;

      Usuń
    2. studiuję tam :)

      Usuń
  4. szkoda, że tak daleko to spotkanie, bo też chętnie bym się wybrała :) ja ze śląska jestem niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już daleko ;c Była dziewczyna z Warszawy, ale to inna sytuacja, bo dużo bliżej. Może dziewczyny zrobią kiedyś spotkanie w jakiejś innej części Polski, choć jak same mówił najwygodniej jest im w rodzinnym mieście, bo zarówno Agnieszka i Paula mówiły jak już przyjeżdżają do Polski to do rodziny, która mieszka w Białymstoku właśnie. Pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. Dziewczyna z Warszawy potwierdza, że było warto tyle jechać!!!!! :)

      Usuń
    3. Przepraszam Magdaleno, ze tak cię nazwałam, ale nie chciałam przekręcić twojego imienia (; A tak poza tym to jak tam spodobało ci się nasze miasto? Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Nie ma sprawy, ale Magda wystarczy! :) Za dużo go nie zobaczyłam niestety, ale mam nadzieję, że następnym razem. Nie mam też zwyczaju oceniać miasta po rynku/starówce bo w każdym mieście wygląda podobnie! Zadzwoniłam do mamy z pozdrowieniami z Białegostoku, a moja mama zapytała: co widziałaś, co zwiedziłaś, gdzie byłaś? ja na to: w rossmanie! - jak na kosmetykomaniaczkę przystało! Zaliczylam za to tradycyjne (podobno) danie obiadowe czyli babkę ziemniaczaną! Pycha!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie musisz wpaść jeszcze raz. Mam nadzieję, że grudniowe spotkanie wypali i nadarzy się okazja :D

      Usuń
  6. Też mi się marzy spotkanie z Nieesią, może to zabrzmi dziwnie ale chyba jestem od niej uzależniona :) Zapraszam www.ohmygod-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle oglądanie filmików na yt strasznie wciąga ^^ Z chęcią odwiedzę twojego bloga, pozdrawiam (:

      Usuń