sobota, 12 października 2013

Ile jesteś w stanie przebiec w 12 min? - test coopera

Trwa właśnie tydzień ruchu. Jednym z flagowych wydarzeń imprezy był test coopera, który dziś odbył się w wielu miastach. 

 Miałam okazje uczestniczyć w teście. Ściągnął on na stadion sporo osób, ale z tego co widziałam, to część regularnie bierze udział w spotkaniach BiegamBoLubie, bo dobrze znali trenerów i siebie nawzajem. Atmosfera była bardzo przyjemna. W końcu biegacz, z biegaczem to swój ze swoim (: Po przybyciu na miejsce wpisałam się na listę przy stoliku sędziowskim, otrzymałam kartkę z numerem startowym (i duzo agrafek!), opaską na rękę i nalepką. Biegliśmy w 2 grupach. Zanim jednak rozpoczął się test coopera, swoje 5, a w zasadzie 6 minut mieli najmłodsi. Kilkulatkowie biegali z zapałem godnym podziwu! Cała rodzina mogła się sprawdzić (: Startowali ludzie w każdym wieku. Ja byłam chyba najmłodsza uczestniczką dwunastominutowego testu. Biegło mi się dobrze. Może i mogłam dać z siebie więcej, ale i tak jestem zadowolona z wyniku 2270 m. Nie trenowałam nigdy biegu na czas, ale zamierzam przygotować się na wiosenną edycje testu i wtedy poprawić mój wynik (może 2,5 km? ^^).

źródło http://www.tydzienruchu.pl/user_news/show_news/147/aktywny_rodzicaktywne_dziecko_bialystok

4 komentarze:

  1. fajna sprawa, też chciałam wziąć w tym udział, niestety w Krakowie jest za tydzień, a mnie wtedy nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że termin ci nie pasuje ;( mam nadzieje, że wiosenna edycja będzie w odpowiednim dniu dla nas obu.Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluję! U mnie był organizowany na wiosnę, niestety nie ma edycji jesiennej, a z chęcią sprawdziłabym się ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sama już nie mogę się doczekać, aż będę miała okazje drugi raz sie sprawdzić (: Wypatruj informacji o najbliższej edycji w twoim mieście, pozdrawiam!

      Usuń